Projektant pod taką presją odstępował od swojego pierwotnego rozwiązania, często nie mając warunków sprzyjających wnikliwemu przeanalizowaniu następstw zmiany. Rezygnował z rozwiązania, które szczegółowo przemyślał. W rezultacie, przy dobrym pierwotnym projekcie, budowano most na podstawie zmienionej, złej dokumentacji, co doprowadziło do katastrofy. Świadczy to o znaczeniu siły charakteru i konsekwencji w działalności inżynierskiej. Jednoznaczne ustalenie przyczyny katastrofy mostu jest rzadko możliwe, gdyż zwykle przyczyn jest kilka. Nakładają się na siebie i są powiązane...
Dzięki uprzejmości HawkinsBrown Regeneracja Peabody s St John s Hill Estate w południowym Londynie, zaprojektowana przez HawkinsBrown, otrzymała niedawno pozwolenie na budowę.
Plan główny ponownie integruje witrynę z jej najbliższym otoczeniem.
Nowa aleja dla pieszych łącząca stację ze wspólnym to dwa publiczne place: jeden w centrum programu, drugi naprzeciwko stacji.
Centralny plac zapewnia dużą przestrzeń publiczną aktywowaną przez centrum społeczności.
Wniosek złożony do londyńskiej gminy Wandsworth wymagał ścisłej konsultacji z mieszkańcami, wieloma innymi lokalnymi grupami ...
Obiekt kontrolowano miesiąc przed katastrofą, przy czym nie stwierdzono żadnych oznak zagrożenia konstrukcji. Wskutek dużych opadów śniegu z deszczem i wysokiego poziomu rzeki, część brzegu osuwa się do niej, a katastrofa nastąpiła po obciążeniu mostu przejeżdżającym nie załadowanym pociągiem towarowym. Słabo umocnione brzegi były przyczyną niejednej katastrofy. W maju 1958 r. na autostradzie belgijskiej zakończono w Pulle budowę mostu z betonu sprężonego, którego przęsło środkowe ma długość 52 m, dwa boczne po 30 m. Filary były usytuowane na brzegach i miały fundament...